:: hari-hari akhir PBS

hari-hari last PBS..aku rasa sedih mau tinggalkan sekolah lama ku ni..guru-guru di sini smuanya sporting dan mesra..sepanjang aku PBS di sini memang aku dapat la pengalaman berhadapan dengan murid-murid dan pengalaman jadi cikgu..smua murid kat sini panggil cikgu pastu hormat pulak tu..kalau lalu ngan mana-mana cikgu mesti dorang bagi salam..berhadapan dengan murid nakal tu ja la memeningkan aku..huhu..hari terakhir aku d sana GB (guru besar) mengadakan jamuan ringan utk guru-guru..murah rezeki betul aku kan..hari Isnin tu dapat makan juga, Jumaat pun dapat makan free..untung betul PBS ni..I will miss my 1st PBS!


budak-budak memang suka bergambar kan? lagi-lagi budak pompuan..amboi..siap bagi peace lagi..dorang ni pantang keluarkan kamera terus excited minta kena gambar..hehe..
tapi rasa mau PBS lama-lama di sini..sebab cikgu-cikgu smua best then jarak sekolah ni pun tak jauh dari rumah aku..jalan kaki 7 minit camtu sampai dah..^^
see you again SK Pekan Menumbok..

5 thoughts on “:: hari-hari akhir PBS”