:: Award dari sis LM.

16 Disember


kali ni aku nak taip entri guna kaler dark pink. (aik, ada aku kesah?) maaf..merepek saja aku ni. 
first and foremost, terima kasih banyak2 buat sis LM (Lydia Miza) atas pemberian award ini..
hanya entri ini mampu aku buat sebagai penghargaan buat sis kerana semasa mau bagi award ni terlintas d fikiran untuk bagi award kat aku. (eh, ada kan? hehe..) memang diriku begini, sekejap pakai aku, sekejap pakai saya sebab bagi aku or sy ianya merujuk kepada i. (merepek lagi..). sudah. sudah. jawab soalan dulu k..




jawab soalan dari sis LM dulu la ;


1. Pandangan terhadap blog sis LM ; kaler pink, ramai suka singgah blog sis LM, sis LM baik & ramah-tamah (boleh bagi pandangan pasal tuan empunya blog kan? hehe..), blog sis simple tapi indah. seindah nama kat header. dan sentiasa update entri..


 2. Listkan nama2 sahabat baik anda ;


> kawan baik sekolah tadika - masih shy2 cat time tu so...x ada orang nak kawan :(
> kawan baik sekolah rendah - Erlisha Wendy! (harap dia baca blog aku..)
> kawan baik sekolah menengah - Norhirree Unchang! (aku suh dia baca entri ni esok hahaha..)
> kawan baik di ofis / tempat keja / tempat belajar - laptop dan henpon (apakah?)
> kawan baik rambu-ramba - apa itu? erm..entam sajalah. kucing. hehe..
> kawan baik di rumah - famili sendiri, kucing bernama Garfield, laptop, henpon.


3.Tag : >> Ct Kira
           >> Misszack
           >> Baom


dapat la award dari sis LM...terima kasih sis..syg sis slalu..:)

2 thoughts on “:: Award dari sis LM.”