:: lagi2 DSLR

aku minat sangat2 dengan dslr..sebab kalau ambik gambar dengan dslr gambar tu jadi best, cantik, semart, lawa. apa lagi. dslr paling murah pun seribu lebih jer ingat murah ka tu..huhu..mahal jugak. 
and then bila aku dah ada dslr aku mau ambek gambar owang kawen d kampung aku banyak2, pastu jadi freelancer cameramen yg free dan berbayar. gila duit sungguh! 
yg penting aku mau ambek gambar family aku dengan dslr. baru cantekk kan.kan 
lagi2 pakcik2 ku yg akan menjejaki jinjang pelamin tidak lama lagi. mesti dorang mau gambar perkahwinan tercantik d dalam idup dorang..so apa lagi, sponsor la anak buah korang ni ngee :D..
hahaha..tak malu punya anak buah! 
dan lagi..kalau jalan2 g melancong, mana tau kan g Singapore ka, Brunei ka, (angan2 sahaja) bole jugak ambek-ambek gambar tanpa rasa malu..
dan lagi untuk kali kedua, kitorang sebagai pelajar yg akan mengabiskan masa-masa indah d kampus untuk many-many years lagi mesti banyak aktiviti menarik kan mau d potoshot.
gambar tu la yg mau d kasi tunjuk sama anak-anak nanti.
nah..pokoknya belilah kamera kalau berduit. :)