:: year end..just travelling..♥

Melaka




       
                                                           


  

Negeri Sembilan


Port Dickson 

Kuala Lumpur

        
Petronas Twin Tower....aku penah g cni dulu..especially Suria KLCC d dlmnya..besar n smua yg high class punya brg2..tempat ni sesuai utk cuci mata sahaja..proud to be Malaysia (skema punya ayat hahaha..)


aku x penah naik benda ni tp tgk depan mata je..(lebih baik penah tgk kan..hehe) skang roda ni suda xda d Malaysia, before this kena pindah ke Melaka sebelumnya Tasik Titiwangsa KL..


 
Jalan TAR
 i miss the busy ness of the city..haha..jalan Tar antara jalan paling sibuk d KL..but i hate bus!


 
i like this! paling2 aku g kedai kek je d dlm CM..

antara tempat2 lain yg suda aku round ialah..Sogo, Kamdar, Mydin (i like this shopping mall), The Curve, Tasik Titiwangsa, Berjaya Times Square, Batu Caves, banyak lg la..siuk juga jalan2 d tempat orang n be the city folks for 3 months hahaha..setakat ni 2kali suda pg KL..tepaksa juga cakap semenanjung..
                                   
                                                               



ni gambar yg aku ambik 2tahun yg lalu..aku pg sama kawan2 ke Bukit Bintang..
wish to be here again..:)

This entry was posted . Bookmark the permalink.