:: merentasi hari-hari bersukan

as-salam..


kali ni aku nak luahkan rasa kat belog nih..cehh..kata si Elvon 'di sudut hati ini',korang yg tak kenal Elvon, saja aku sebut biar dia femes. haha..hari ni berakhir la sukan tahunan kat IPG Kent. atau lebih popular dikenali dengan KOT [Kejohanan Olahraga Tahunan]. dan sedihnya tahun ni dah la aku tak ikut acara, ambik gambar pun tak. deii.
tapi takpa, tahun depan giliran batch kami plak yg handle KOT. nahh.. kepala yg banyak ni harap-harapnya dapat lah urus KOT dengan lebih terbaik lah. harap-harap..aku pun sudah mula excited ni. walaupun KOT tahun depan lagi setahun.
hari-hari yg sibuk dalam satu minggu ni memang sangat sibuk la. pagi kelas petang sukan. pastu aku plak bertugas jadi referee padang, eh ngam ka tu referee? pengadil balapan lah kan. 
berpanasnya mestilah YA. nasibla dua tiga hari ni cuacanya cerah semacam. berpanas is normal. takut panas tu is tak normal. haha..ntah apa-apa lah aku cerita ni..selain jadi pengadil yg kerjanya angkat bendera putih dan kuning di tengah padang, ditambah plak dengan kawat UB [Unit Beruniform], menyumbanglah jugak dlm KOT ni. 
sunburn adalah saguhati yg kami dapat utk minggu ni, terima kasih matahari. kami dapat bekalan Vitamin D yg cukup banyak. :DD
setakat ni rekod-rekod yg ada belum dapat dipecahkan, mana tahu tahun depan aku dapat pecahkan rekod..............penyorak paling excited macam kakak baju merah tadi? hehe.. sapalah tu kan. wish aku tahun depan aku nak jadi fotografer rasmi KOT. boleh kot? hee..
macam-macam ragam sepanjang KOT, aku tak rasa kebebanan tapi enjoy. turun padang mesti happy lorh. rasa macam mahu round satu padang, dan bukan dua round. ampuss. 
gambar time KOT aku boleh bagi gambar yg sudah di cilok lah. haha..

Tun Fuad - credit to TFPage
ini adalah pemenang keseluruhan KOT tahun ni dengan 12 Emas. tahniah Tun Fuad! jerung kini makan emas tak makan orang, wakaka..terdetik di hati mau sumbang pingat utk rumah ku ini, kalaulah dapat...hmm..dan tak lupa buat Mr. Super Green yg buat semua orang gembira! ni dia...
Mr. Super Green - credit to TFPage
terhibur aku tengok gelagat si Super Green nih, lucu dan jajal. walaupun muka dia agak menakutkan tapi budak-budak suka plak ajak dia bermain. haha..pengarah pun aku tengok nampak terhibur tu tadi. haha..okay, aku rasa sudah-sudah lah kan aku merepek. taip panjang-panjang pun dah la tak ikut sukan. hehehe..insya Allah tahun hadapan. two years more.. :)) thanks for reading. 
"Glory, Glory Tun Fuad. Strive for Glory!"

This entry was posted . Bookmark the permalink.