:: hunting for online contest!

hari ni aku nak cerita pasal contest yg diadakan secara online..bukan la aku kata tak bagus..bagus..cuma tujuan aku post entri sebegini rupa aku nak korang share ngan aku kalau-kalau ada contest yg diadakan secara online..aku nak join. hahaha..sebabnya, bosan duk depan laptop, buka tab banyak-banyak, blogwalking, tunggu Nuff tak gerak-gerak..hmm..bagus kita mencari peluang-peluang yg lain kan..bak kata pepatah ' sambil menyelam minum air '. daripada duit line tenet ni terbuang begitu sahaja bagus mencari income sikiiit dr contest..mana tau rezeki kita kan..semalam aku nampak contest dr Mas Travel..tadi aku cek emel pun macam ada contest dr KFC..hahaha..
mata duitan kah aku..contest dr blogger-blogger pun banyak sekarang ni..ala dunia dihujung jari kan..huhu..(assignment belambak-lambak..ada hati nak join contest!) huhuhu..insaflah diriku..