:: hari pertama PBS

baru hari pertama belum hari seterusnya..tahan la korang mengadap story aku ni ya..hehe..
hari ni aku join perhimpunan dan duduk d atas pentas bersama cikgu-cikgu lain..kalau dulu, berdiri di bawah dan tengok cikgu-cikgu di pentas..tapi aku rasa janggal pulak macam tu..hehe..lepas tu cikgu kat sana punya laaa....peramah..hehe..n then aku tengok budak-budak skarang sangat berani..dulu aku pun tak berani macam dorang..pastu dorang rajin pulak g cari cikgu..tapi hari pertama tadi yg best dapat makan free la..sebab ada orang buat demo pasal periuk belanga tadi..memandangkan aku sudah beramah mesra dengan tetamu (mungkin ada kena nilai, adakah??) maka aku tunggu dorang siap masak terus aku dijemput makan..(lain macam ja aku ni kan..buat kerja ka makan?) huhu..kesianilah daku yg kebaruan..hehehe..sejurus selepas sesi sekolah tamat, GB tag something di facebook ku. hah? apakejadah? rupanya ini..see pic kat bawah..terima kasih GB..

ni pulak gambar masak-masak..amboi3..hahaha..tu jela utk PBS hari pertama..nervous hilang dah sket tadi..alhamdulillah~

5 thoughts on “:: hari pertama PBS”