:: kasi semangat team Malaysia.

entri ni aku buat untuk kasi semangat kat team negara kita, Malaysia. aku tau aku pompuan, ingat pompuan x layan bola ke? aku ni jarang gak la tengok tapi aku ikut perkembangan semasa tau. gol keeper feberet aku dlm team ni, Khairul Fahmi Che Mat dengan nama timangan Apex. (ada bau2 mengada dah entri ni..) ok, setakat ni team Malaysia menang 3 gol ke atas Indonesia. syukur..tapi ketidakpuashatian team Indonesia yg menyalahkan laser penyokong Malaysia menyebabkan distract pemain Indonesia. dan kata M'sia guna bomoh? huh? ni baru perlawanan d Stadium Nasional Bukit Jalil. macam mana ngan perlawanan di Stadium Bung Karno esok? kalau sekali lagi Indonesia kalah d tempat sendiri, x kan salah Malaysia jugak kan? harap2 Malaysia akan terus beraksi cemerlang esok! sila jangan distracted ngan brita nih BH . 



sokong team Malaysia!