:: someone remove you from friendlist in FB?apa ko rasa?

let me story2 dulu pengalaman yg tidak sedasat mana apabila d remove dari laman sosial Facebook (skema sungguh). dulu aku request someone dari kampus aku jugak untuk jadi friend d FB. tapi beberapa bulan lepas itu dia remove aku dari friendlistnya dan apabila aku check profilenya...hah! 'Add as friend'?? aku kaget dan heran kenapa juga aku d remove padahal aku ini teman sekampus. aku tengok dia masih friend sama kawan2 aku yg lain. ok. aku ignore ja la perkara ni, dan tidak mengganggu kesihatan pun kalau d remove. tapi macam mana pula kalau d remove oleh teman rapat sendiri? classmate? or boypren / gurlpren? pelik tak korang? so, apa korang rasa? apa2 pun jangan emo sangat, tapi emo sikiiiit ja hehe..dan tanya dulu orang tu (kalau dia rapat ngan korang la). kalau boleh buat muka cool and rasa yg korang x kan rugi apa2 kalau d remove. kan?

2 thoughts on “:: someone remove you from friendlist in FB?apa ko rasa?”

  1. Anda membuat beberapa poin bagus di sana. Saya melakukan pencarian pada subyek dan ditemukan terutama orang akan persetujuan dengan blog Anda..