:: saya mau ke I-City!



I-City di Shah Alam
tapi sejak bila plak I-city kena buka eh? lambatnya aku tau..huhu
anyway, sblum pegi ke tempat tu better kta tau dlu ckit information psl tempat tu, klu x nnt t'miss tmpt² yg menarik plak..
tujuan aku post psl I-city ni sbb bandar baru n nmpk menarik utk d kunjungi, apa de hal dlm Malaysia ja kan. aku pun ada niat jugak g cni..huhu..ish klu ada dslr ni kan bgus..
dlm wiki, nama lama I-City ialah Bandar Sumur.bandar baru ni d Seksyen 7 d Sg.Rasau antara Bandar Baru Klang n Shah Alam. pastu dkt ngan Lebuhraya Persekutuan. so ada la tu signboard dkt jln..
istimewanya bandar ni klu mlm bandar ni terang n diliputi dgn lampu! 
ni alamat I-city (ceh! siap ada alamat lg..huhu..) 

I-City

D-1-4 Jalan Multimedia 7/AJ
Seksyen 7
CityPark, i-City
40000 Shah Alam
Selangor Darul Ehsan



kena dtg awal la ckit, parking d cas 2ringgit, 
tema - I-City : It's always on (maybe sentiasa on lampu kot time mlm haha..)
I-city ni sebenarnya lightscape tourism, another attraction in Malaysia
n dikenali sbg the city of digital lights! 
tp..lampu² d I-city kena pasang start dr 7pm till 10pm jer..
jauh dr k.l pun 40 minit sahaja..



link yg b'kaitan ngan I-city:



*saya mau ke I-city, sila bawa saya ke sana..
| arini 10.10.10~